Servei a Domicili. Centre de dia Josep Valls. Associació de Familiars i Malalts d'Alzheimer i altres malalties Neurodegeneratives
Adreça:
Av. Catalunya, 91. Cervera
Correu electrònic:
info@afac.cat
El servei a domicili són un conjunt de tasques que es realitzen a la llar de persones o famílies, que per motius socials o físics, es troben en situacions de mancança d’autonomia personal per poder realitzar les tasques de la vida quotidiana.
L’objectiu és millorar la qualitat de vida d’aquestes persones i promoure que puguin seguir vivint a casa.
Aquest servei a part d’oferir les cures personals a domicili, ofereix també acompanyaments a l’exterior de la llar per tal d’ajudar en totes aquelles gestions de la vida quotidiana: anar a comprar, acompanyament a visites mèdiques i/o altre tipus de gestions.
-
Persones en situació de dependència
-
Persones Grans