Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

ACOLLIDA. Sol·licitud d'un informe d'arrelament social

1.jpg

L’informe municipal d’arrelament social o INFO 02 és un dels documents necessaris per a la tramitació d'una autorització de residència temporal per raons d'arrelament social.

El pot sol·licitar qualsevol persona estrangera major de 16 anys no comunitària resident i empadronada en un municipi de Catalunya que estigui tramitant l’arrelament social.

Formes de tramitació. El tràmit es pot sol·licitar a l’Ajuntament en què s’està empadronat, i aquest activarà la petició a la Generalitat de Catalunya.

Quin és el termini de resolució? Rebuda tota la documentació, l’Ajuntament verificarà les dades aportades i farà una entrevista a la persona interessada. Posteriorment es transmetrà la informació a la Generalitat de Catalunya, i en un termini de màxim de 90 dies hàbils faran arribar l’informe a la persona sol·licitant.

On el sol·licito? Si estàs en patronat/da a Cervera el pots sol·licitar a la Paeria de Cervera, si estàs empadronat/da a Guissona a l’Ajuntament de Guissona i si ho estàs en algun dels altres municipis de la Segarra, al Consell Comarcal de la Segarra.

Podeu trobar més informació a la pàgina web de la Generalitat de Catalunya https://igualtat.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/Informe-darrelament-social-a-Catalunya

Des del servei d’immigració del Consell Comarcal de la Segarra et podem assessorar en la seva tramitació.