Curs Soledat i Acció Comunitària
Proposta formativa per a professionals amb interès en formar-vos en l’àmbit de l’envelliment, concretament en la solitud de les persones grans.
- https://www.ccsegarra.cat/arees-i-serveis/accio-comunitaria/actualitat/agenda/curs-soledat-i-accio-comunitaria
- Curs Soledat i Acció Comunitària
- 2024-12-16T09:30:00+01:00
- 2024-12-16T13:30:00+01:00
- Proposta formativa per a professionals amb interès en formar-vos en l’àmbit de l’envelliment, concretament en la solitud de les persones grans.
En aquesta formació, dividida en dos blocs, es posaran les bases i la fonamentació necessària per contextualitzar la soledat i la soledat no desitjada, i emmarcar-la en l’acció comunitària. Serà en un segon bloc on es treballarà la prevenció, la detecció i l’acompanyament.
És una proposta que us fem des de l’Equip tècnic d’acció comunitària, i que forma part de l’eix 1 de Prevenció de la solitud del Programa La Segarra que cuida, i així poder abordar aquesta situació social tan extesa en el nostre entorn i poder-ho treballar de manera interseccional amb mirada comunitària. Per fer-la comptarem amb l’Elisa Sala Mozos. Consultora i investigadora social, experta en envelliment i solitud.
El primer bloc serà el dilluns 16 de desembre de 2024 i el següent el divendres 17 de gener de 2025, de les 9.30 h a les 13.30 h a la seu del Consell Comarcal de La Segarra.
Si teniu interès en realitzar aquesta formació podeu contestar aquest mateix correu indicant el vostre nom i cognom, professió i entitat o ens on treballeu, o omplir el formulari: https://forms.gle/5LMyEjkf2744YGZh7
El termini d’inscripcions finalitzarà el dia 11 de desembre.
- Quan 16/12/2024 de 09:30 a 13:30
- On Sala de Plens del Consell Comarcal
- Afegeix un esdeveniment al calendari iCal