Notícies

La Diputació de Lleida lliura al Consell les ulleres de protecció i mascaretes per als municipis de la Segarra.
Un total de 2650 mascaretes i 82 ulleres de protecció que s’entregaran als 21 municipis de la comarca.

Ara més que mai, #quedatacasa i descarrega’t l’aplicació VILACONNECT
Aquesta aplicació ofereix la possibilitat de rebre notificacions, avisos i notícies al mòbil del diferents municipis de la comarca, com del Consell Comarcal de la Segarra. A la Segarra treballem pels nostres ciutadans i ciutadanes i creiem que estar informat i quedar-se a casa és la millor opció per poder evitar la propagació d’aquesta nova malaltia.

Carta oberta del president del Consell Comarcal de la Segarra, Francesc Lluch, a la ciutadania
Carta oberta a les veïnes i veïns de la Segarra: Estic segur que la Segarra superarà aquest repte gràcies a la seva gent. Endavant. Segur que ens en sortirem.

L’empresa de transports Cots Alsina a la Segarra engega un Servei especial de transport per a gent gran i persones soles dependents.
L’empresa de transports Cots Alsina a la Segarra, posa a disposició dels ajuntaments, un servei gratuït de recollida i entrega a domicili, d'aliments i/o medicaments, mentre duri l'estat d'alarma, per gent gran o persones amb mobilitat reduïda que estiguin confinades a casa degut a la COVID19.

Nou horari d'atenció telefònica del Consell Comarcal de la Segarra.
Serà de les 9 fins a les 13 h a partir del 31 de març. L'atenció telemàtica es manté, però, fins a les 15 h. Ens teniu a la vostra disposició, 973 531 300.

L'Oficina Jove del Consell Comarcal de la Segarra elaboren un vídeo, amb diferents joves dels municipis de la comarca, animant que els joves es quedin a casa.
CAMPANYA #JOEMQUEDOACASA: Des de l'Oficina Jove de la Segarra ens unim a la lluita per frenar la propagació del nou coronavirus.

Les famílies de la Segarra ja disposen de les targetes moneder corresponents als usuaris de les beques de menjador escolar, un total de 360 infants de la comarca.
Des del dilluns 23 de març, s'estan repartint les targetes moneder corresponents a l'ajut de beques menjador als 360 infants de la comarca de la Segarra que les necessiten. A la Segarra, les targetes de Cervera s'entreguen al Consell Comarcal de la Segarra, de les 10 h fins a les 14 h, i a la resta dels municipis es distribueixen a través dels operatius dels ajuntaments, vigilants o brigada.

Comunicat del President del Consell Comarcal de la Segarra, Francesc Lluch.
Davant la crisi del Coronavirus, Francesc Lluch es dirigeix a la població de la comarca per fer una crida a la calma i recordar els consells del Departament de Salut

Comunicat de les Presidències Comarcals de la Segarra.
El Consell Comarcal de la Segarra i els ajuntaments de la comarca, i com a mesura de contenció davant el COVID-19, de conformitat amb el Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, volem recordar la necessitat d'evitar els desplaçaments cap a les segones residències o establiments turístics diversos.

Reforç de l’atenció a les dones en situació de violència masclista
Es reforça el servei 900900120 permanent d’atenció a dones en situació de violència masclista amb l’objectiu de que no hagi cap dona desatesa malgrat el confinament.

L'Autoritat competent informa que es redueixen les expedicions en transport públic.
Afectacions a la comarca de la Segarra.

AVÍS: NO S’EFECTUARAN TRÀMITS PRESENCIALMENT. Contacteu amb nosaltres a través del telèfon 973 53 13 00 de les 9 h fins a les 15 h.
Dimarts, 17 de març de 2020.

Comunicat del Consell Comarcal de la Segarra com a resposta a la sentència del TSJ amb matèria de l’aigua.
Dimarts, 17 de març de 2020.

Davant la situació d'excepcionalitat per la que passa el país, el Consell Comarcal de la Segarra TANCA LES PORTES fins a nou avís.
Es manté l'atenció ciutadana via telefònica i telemàtica de 8h a 15h, trucant al 973 531 300 #joemquedoacasa

COMUNICAT DE SECRETARIA del Consell Comarcal de la Segarra:
Qualsevol tràmit que s’hagi iniciat i que estigui sotmès a termes o terminis resta suspès i interromput fins que perdi vigència el RD en principi vigent fins el dia 29 de març.

NOU AVÍS
Atesa la situació creada per l’evolució del Coronavirus les DEIXALLERIES de Cervera i Guissona, així com la deixalleria mòbil, romandran tancades fins a nou avís. Gestió de Residus del Consell Comarcal de la Segarra.

COMUNICAT DE PRESIDÈNCIA del Consell Comarcal de la Segarra
Comunicat on s'expliquen les mesures aplicades pel Consell Comarcal amb motiu del Coronavirus SARS-CoV-2

ATENCIÓ: El Consell Comarcal de la Segarra prioritza l'atenció telefònica i digital en els serveis d'atenció al públic.
Pren mesures preventives en els seus serveis de cara al públic.

Els escolars de la Segarra gaudeixen del catàleg d’activitats que ofereix el Consell Comarcal
En els últims mesos, diverses escoles de la comarca han realitzat diverses sortides al territori, com per exemple al dipòsit de residus controlat, a la potabilitzadora d’aigües de Ratera o la depuradora.

Formació al Consell Comarcal de la Segarra sobre la defensa dels drets de les persones LGTBI
Des de la Direcció General d’Igualtat de la Generalitat s’ha desenvolupat un monogràfic dirigit a càrrecs electes per donar a conèixer les línies de treball a seguir en a aquesta matèria

Bona acollida del Servei de Suport al Dol a la Segarra
Dimecres 11 de març s’ha fet la primera atenció, a càrrec de professionals del Servei de Suport al Dol de Ponent, un servei d'acompanyament a les persones que pateixen o han patit la pèrdua d'algú estimat.

Anunci de convocatòria i bases de secretaria-intervenció al Consell Comarcal
Publicació de les bases que han de regir la creació d’una borsa de treball per cobrir vacants i substitucions de les places de secretaria-intervenció del Servei d’Assistència Tècnica del Consell Comarcal de la Segarra. Bases obertes fins al 24 de març de 2020.

Lectura del Manifest Institucional, per part del Consell Comarcal de la Segarra, amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de les Dones.
Des del Consell Comarcal de la Segarra, l’acte central amb motiu del Dia Internacional de les Dones ha tingut lloc aquest matí amb la concentració i lectura de manifest institucional a la Plaça Joan Salat a les dotze del migdia on hi han assistit els representants polítics de la institució i treballadors.

L’autoestima i el benestar emocional, protagonistes a La Morana
La xerrada “La pitjor soledat és no estar bé amb un mateix” congrega més de trenta persones en el marc del Dia de la Dona

El Consell Comarcal de la Segarra disposarà d’un nou servei de suport al dol
A partir de l’onze de març el Servei de Suport al dol de Ponent realitzarà atencions individuals a la seu del Consell Comarcal de la Segarra el segon dimecres de cada mes en horari de tarda, aproximadament de les 15.00h a les 18.00h.

La Segarra es volca amb el Dia Internacional de la Dona amb més de quinze actes durant la setmana
Administracions, empreses i entitats s’aglutinen per projectar activitats en motiu del dia la reivindicació feminista a tota la comarca.

Trobada de regidores i regidors de Joventut de la Segarra per posar en comú les necessitats de la joventut de la comarca
El dijous 27 de febrer a les 19.00h es van reunir tretze regidores i regidors dels ajuntaments de la comarca, la Consellera Comarcal de Joventut, Canòlich Fàbrega i el membre de Coordinació Territorial de Joventut, Víctor Saló.

L’equip de govern del Consell Comarcal es suma a la campanya del Consell de l’Audiovisual de Catalunya #ThoEstasPerdent
El lema de la campanya “Si no veus esport femení, t’estàs perdent la meitat de l’espectacle” vol promoure una major presència de les dones esportistes als mitjans, contribuint així a avançar a cap a la plena igualtat.

El Consell Comarcal de la Segarra presenta a la ciutadania l’aplicació VILACONNECT
A través de l’aplicació mòbil Vilaconnect es pretén arribar a tots els indrets de la comarca per donar visibilitat a les notícies, agenda i informació dels ajuntaments, així com a les del propi Consell Comarcal.

L'ESCOLTA'T EN RUTA fa parada a "El Racó" a Cervera
El passat dissabte 15 de febrer, l’Espai Jove “El Racó” de Cervera va acollir un taller sobre sexualitat organitzat per l’Oficina Jove de la Segarra adreçat al col·lectiu jove de la nostra comarca.