Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Les alcaldies de la comarca manifesten la seva satisfacció perquè finalment es tindrà en compte la Segarra a la Llei d’Alta muntanya.

A l’inici de la sessió es va fer un minut de silenci en memòria del Sr. Antoni Esqué, qui havia estat secretari al Consell Comarcal i en molts ajuntaments de la comarca i per les victimes en els incendis.

Imatge
Imatge

DIVENDRES 25 JULIOL 2025

El director general de muntanya, Carlos Guàrida, va explicar la llei als alcaldes i alcaldesses de la comarca que van manifestar la seva satisfacció perquè han estat inclosos els sis municipis de la Segarra fet que podran tenir dret a recursos essencials i subvencions, com per exemple, el ajuts per a camins del Departament d’Agricultura.

Aquest passat dimecres 23 de juliol va tenir lloc la sessió del Consell d’Alcaldies de la comarca de la Segarra a la sala de plens del Consell Comarcal.

Es va votar a favor:
Creació de la Comissió Especial pel dia de la Comarca
Establiment de la bandera del Consell Comarcal de la Segarra i modificació de l’escut comarcal
Bases per l’atorgament d’ajuts individuals de desplaçament a alumnes de centres educatius de la Segarra.

La sessió va finalitzar amb la lectura de les declaracions institucionals sobre el transport i incendis ocorreguts a la comarca.

A l’inici de la sessió es va fer un minut de silenci en memòria del Sr. Antoni Esqué, qui havia estat secretari al Consell Comarcal i en molts ajuntaments de la comarca i per les victimes en els incendis.

Juliol, 2025