Els alumnes de l’escola l’Estel de Sant Guim de Freixenet visiten el Consell Comarcal.
Els alumnes de 3r i 4t de l’escola l’Estel (Sant Guim de Freixenet) han estat rebuts pel President, Ramon Augé, i durant la visita a la Sala de Plens han fet les votacions per elegir el President/a infantil i conèixer el que fan les àrees de treball al Consell Comarcal.
DIMECRES 16 OCTUBRE 2024
Les visites al Consell Comarcal, per part de les escoles de la comarca, s’emmarquen en el Catàleg d’Activitats educatives que el Consell Comarcal presta als centres educatius.
El Catàleg ofereix tot un seguit d’activitats i tallers de diferents temàtiques, com per exemple, el taller sobre el reciclatge, sobre el foc, l’emprenedoria i, altres activitats, com visites a l’abocador o la planta potabilitzadora de Ratera.
Les escoles de la Segarra visiten durant l’any el Consell Comarcal perquè treballen a les aules la comarca i les funcions de treball que té l’ens comarcal.
Durant la vista els alumnes coneixen les dependències del Consell, coneixen al President i, a la vegada, fan una simulació d’eleccions on elegeixen el President/a infantil de la comarca. D’aquesta manera, coneixen el sistema de votacions de com s’arriba a constituir l’equip de govern al Consell.
Octubre, 2024.