El President del Consell Comarcal, Ramon Augé, participa en la 1a Trobada de Consells Comarcals de Ponent
El Pla d’Urgell acull la primera reunió per tractar problemàtiques comunes a les sis comarques de la plana de Lleida
DIVENDRES 23 MAIG 2025
El centre d’interpretació de l’estany d’Ivars i Vila-sana ha estat l’escenari de la primera Trobada de Consells Comarcals de Ponent. La manca de finançament crònic, la crisi d’habitatge o el transport escolar són alguns dels temes que s’han tractat a la reunió, posant èmfasi a les mancances en atenció sanitària a les comarques rurals.
Els presidents de la Segarra, la Noguera, el Segrià, les Garrigues, l’Urgell i el Pla d’Urgell coincideixen en reclamar un augment de dotació a les oficines comarcals d’habitatge.
Aquesta iniciativa neix amb la voluntat de tenir un caràcter periòdic i itinerant per les diferents comarques de Ponent, amb l’objectiu de millorar la coordinació entre els consells comarcals i reforçar la interlocució conjunta amb el Govern de Catalunya.
Font de la informació;
https://www.mollerussa.tv/trobada-de-consells-comarcals-de-ponent/