El Consell Comarcal posa en funcionament l’Oficina d’Habitatge Comarcal.Amb la creació d´aquest nou servei, el Consell Comarcal de la Segarra vol apropar-se a la ciutadania donant el servei i la informació que necessiten els ciutadans amb temes d'habitatge.https://www.ccsegarra.cat/actualitat/noticies/el-consell-comarcal-posa-en-funcionament-l2019oficina-d2019habitatge-comarcalhttps://www.ccsegarra.cat/actualitat/noticies/el-consell-comarcal-posa-en-funcionament-l2019oficina-d2019habitatge-comarcal/@@download/image/Imatge Oficina Habitatge.jpg
El Consell Comarcal posa en funcionament l’Oficina d’Habitatge Comarcal.
Amb la creació d´aquest nou servei, el Consell Comarcal de la Segarra vol apropar-se a la ciutadania donant el servei i la informació que necessiten els ciutadans amb temes d'habitatge.
Imatge de l'atenció al Consell Comarcal
DIVENDRES 15 MARÇ 2024
El Consell Comarcal de la Segarra ha creat l´Oficina Habitatge Comarcal que s'ubicarà a la planta baixa del Consell Comarcal. Fins al moment, el Consell prestava un servei d'informació als usuaris de la comarca, pero a partir d’aquest mes de març el Consell Comarcal ha signat un conveni de col·laboració i gestió amb l'Agència d'Habitatge de Catalunya per a l’assessorament i la gestió de serveis en matèria d’habitatge amb la finalitat de donar a conèixer les polítiques d'habitatge a la ciutadania i facilitar-ne la gestió.
Entre les funcions de l'oficina d'habitatge hi ha el de proporcionar la informació i assessorament de les diferents línies d'ajuts de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya. En aquests moments està oberta la convocatòria per a la concessió de subvencions per al pagament del lloguer per a les persones majors de 65 anys i també per a les persones de 35 anys o menors.
També realitza funcions de gestió de serveis com la gestió de sol·licituds de cèdules d’habitabilitat presentades tant en format presencial com telemàtic, així com la gestió i avaluació d´estudis o informes tècnics previs a les obres de rehabilitació d’habitatges per a les quals se sol·licitin ajuts.
Amb la creació d´aquest nou servei, el Consell Comarcal de la Segarra vol apropar-se a la ciutadania donant el servei i la informació que necessiten els ciutadans.
A la vegada, el Consell Comarcal de la Segarra ha signat un conveni amb l'Ajuntament de Guissona amb el qual la tècnica de l'Oficina d'Habitatge Comarcal es desplaça els dimarts, de les 9 h fins a les 14 h i els dijous també a les tardes de les 16.30 h fins a les 19 h, a l'Ajuntament de Guissona d'on podrà atendre als ciutadans d'aquesta població en matèria d'habitatge sense que aquests ciutadans s'hagin de desplaçar al Consell Comarcal, apropant així el servei a la població.
L'horari d’atenció al Consell Comarcal és els dilluns, dimecres i divendres de les 9 fins a les 14 h. Cal demanar hora prèvia al 973 53 13 00 o per correu electrònic; habitatge@ccsegara.cat