ATENCIÓ: El Consell Comarcal de la Segarra prioritza l'atenció telefònica i digital en els serveis d'atenció al públic.
Pren mesures preventives en els seus serveis de cara al públic.
DIVENDRES 13 MARÇ 2020
📣ATENCIÓ: El Consell Comarcal de la Segarra prioritza l'atenció telefònica i digital en els serveis d'atenció al públic.
Atenent les mesures dictades per la Generalitat de Catalunya, en la instrucció 2/2020 de 11 de març, de protecció i organitzatives d'aplicació al personal al Servei de l'Administració amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2 i més en especial fent referència al punt 3i 4 d'atenció al públic el Consell Comarcal de la Segarra prioritza l'atenció telefònica i digital en els serveis d'atenció al públic.
És per aquest motiu que les persones que desitgin realitzar consultes a qualsevol servei de l'ens comarcal hauran de fer-ho mitjançant el telèfon 973531300 en horari de les 9 h fins a les 14 h
👉📣Pel que fa a l'atenció presencial serà de les 9 fins a les 11 h i s'atendran només les considerades com a urgents i s'aplicaran les mesures preventives establertes per les autoritats sanitàries.
#prevenció #coronavirus
📣Atesa la situació creada per l'evolució del Coronavirus, el Consell Comarcal de la Segarra ha constituït una mesa de seguiment que avaluarà de forma continua les informacions que arriben des del Departament de Salut i altres organismes oficials de la Generalitat de Catalunya.
👉Mesures del Consell Comarcal de la Segarra: el Punt Omnia tancat durant 15 dies, els Serveis Socials atendran sols presencialment les urgències, la resta es farà via telefònica. El CDIAP han cancel.lat les atencions, el CPNL suspèn l'activitat, el SISI també i el SAT Segarra no faran atencions directes als ajuntaments
👉Fem crida a la calma i recomanem seguir exclusivament les informacions que arribin per canals oficias.
📣Les mesures s'aniran modificant segons arribin noves informacions❗
Pots veure aquí els comunicats de premsa.