Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor - OCIC

L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) del Consell Comarcal de la Segarra, és un organisme d'àmbit comarcal on pot venir a informar-se sobre els seus drets i deures com a consumidor.

És un servei d'atenció directa i gratuïta a través del qual tots els ciutadans de la comarca i empreses poden sol·licitar informació i assessorament en temes de consum.

Els serveis que l'OCIC ofereix són:

  • Informació a les persones consumidores sobre els seus drets i la forma d’exercir-los.
  • Recepció i tramitació de les queixes, denuncies i consultes i de les persones consumidores residents a la Segarra, tramitació de les reclamacions presentades pels consumidors portant a terme les mediacions entre l’empresa i el consumidor.
  • En el cas que no sigui possible arribar a un acord a través de la mediació i s’opti per l’arbitratge de consum, gestionar les reclamacions portant a terme tots els tràmits per a la seva resolució.

 Informació i assessorament sobre: 

  • Telecomunicacions i serveis bàsics i de subministrament
  • Habitatge: lloguer i compra
  • Automòbils: compra, tallers i reparacions
  • Serveis financers i assegurances
  • Altres...

Horari: Dimarts, dijous i divendres de les 8 fins a les 15 h

NOTA: Cal concertar cita prèvia al telèfon 973 531 300

Contacta-hi a consum@ccsegarra.cat

Per a més informació relacionada també pots accedir al web de l'Agència Catalana de Consum.

MATERIALS D'INTERÈS

  • Guia de consum per a la gent gran: editat des de l’Agència Catalana del Consum, amb la voluntat de facilitar consells, pautes i recomanacions que puguin ajudar la nostra gent gran a tenir unes relacions de consum segures, tot evitant possibles fraus i enganys.

Páginas desdeFOLLETO.jpg

Descarrega't aquí la guia

Document Actions