Esteu aquí: Inici Notícies Sant Guim de Freixenent inaugura l'Aula d'Extensió Cultural amb 61 inscrits
Notícies

Sant Guim de Freixenent inaugura l'Aula d'Extensió Cultural amb 61 inscrits

Sant Guim de Freixenent inaugura l'Aula d'Extensió Cultural amb 61 inscrits

Aula d'Extensió Cultural de la Segarra

29.09.09 Sant Guim de Freixenet

Sant Guim de Freixenent inaugura l'Aula d'Extensió Cultural amb 61 inscrits

Sant Guim de Freixenet va acollir el passat dijous la inauguració del segon curs consecutiu de l'Aula d'Extensió cultural a la Segarra. Amb un total de 61 inscrits l'Aula s'inicia amb molta força gràcies a l'equip de treball que l'organitza. Tal hi com va explicar l'alcalde del municipi, Sr. Pere Solé, cal encoratjar aquest equip de treball que està fent possible tota aquesta tasca i l'ajuntament li està molt agraït. Per aquest motiu, l'alcalde va agrair la iniciativa de fer-ho a Sant Guim i va dir que per part de l'ajuntament el recolzament seria permanent.

L'acte va anar càrrec del Sr. Jaume Barrull, vicerector d'activitats culturals i professor d'història de la UdL. El vicerector va destacar el segon any de realització, fet que constata la bona acollida d'aquesta iniciativa. Va constatar que a dia d'avui la col·laboració de la UdL era minsa davant la projecció que està adquirint l'Aula, per aquest motiu, va manifestar l'interés de participar en el projecte de forma més activa pel caire universitari que ha adquirit el projecte.

La conferència inaugural va estar dirigida per Mercè Balcells, doctora en ciències químiques i professora de la UdL, sota el títol: per què aliments funcionals?

L'Aula és una activitat cultural i formativa adreçada a les persones majors de 50 anys i que es troba dins el programa gent gran rural.

Aula d'Extensió Cultural a Sant Guim de Freixenet Aula d'Extensió Cultural a Sant Guim de Freixenet 

Accions del document


© Consell Comarcal de la Segarra · P/ Jaume Balmes, 3 · 25200 · Cervera ·
Telèfon: 973 531 300 · Fax: 973 532 337 · consell@ccsegarra.cat · www.ccsegarra.cat