Esteu aquí: Inici Notícies Massoteres organitza una jornada sobre l'aplicació de la informàtica a
Notícies

Massoteres organitza una jornada sobre l'aplicació de la informàtica a

A la jornada, que ha tingut lloc a l'ajuntament de Massoteres, i han assistit una trentena de ramaders de la Segarra.

Massoteres organitza una jornada sobre l'aplicació de la informàtica a

Massoteres

El Consell Comarcal de la Segarra, juntament amb la secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació (STSI) de la Generalitat de Catalunya i l'Agència Acció CIDEM/COPCA, ha organitzat aquesta nit de dijous una jornada PIMESTIC a Massoteres.

Segons el conseller comarcal d'Agricultura, Josep Llobet, l'objectiu de la jornada és explicar els avantatges d'implantar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en les explotacions ramaderes.

Així, durant el trancurs de la jornada s'han exposat exemples concrets, com el de la Corporació Alimentària de Guissona (CAG), que ha aplicat un sistema informàtic al control productiu i la gestió de les granges de truges i cercle tancat de porcí. A la jornada, que ha tingut lloc a l'ajuntament de Massoteres, i han assistit una trentena de ramaders de la Segarra.

 

Ajuntament de MassoteresAjuntament de Massoteres

 

Accions del document


© Consell Comarcal de la Segarra · P/ Jaume Balmes, 3 · 25200 · Cervera ·
Telèfon: 973 531 300 · Fax: 973 532 337 · consell@ccsegarra.cat · www.ccsegarra.cat