Esteu aquí: Inici Notícies El Consell Comarcal clou el curs de bijuteria, a Sant Guim de Freixenet, amb una exposició realitzada per les alumnes del curs.
Notícies

El Consell Comarcal clou el curs de bijuteria, a Sant Guim de Freixenet, amb una exposició realitzada per les alumnes del curs.

El curs organitzat des dels plans de polítiques de dones i immigració del Consell Comarcal, amb la col•laboració de l’ajuntament del municipi, pretenia oferir un espai de relació i coneixença entre les dones nouvingudes i autòctones de Sant Guim de Freixenet.

El Consell Comarcal clou el curs de bijuteria, a Sant Guim de Freixenet, amb una exposició realitzada per les alumnes del curs.

Moment de la exposició

El Consell Comarcal clou el curs de bijuteria a Sant Guim de Freixenet amb una exposició realitzada per les alumnes del curs.

Sant Guim de Freixenet.- Una vintena de dones de diferents col•lectius van donar per acabat, ahir al vespre, el curs que durant quatre mesos han dedicat a elaborar joies i complements.

El curs organitzat des dels plans de polítiques de dones i immigració del Consell Comarcal, amb la col•laboració de l’ajuntament del municipi, pretenia oferir un espai de relació i coneixença entre les dones nouvingudes i autòctones de Sant Guim de Freixenet.D’aquesta manera es pretenia, a la vegada, sensibilitzar a la població de l’arribada de persones d’altres països.

La cloenda del curs va comptar amb la exposició dels complements de bijuteria elaborats per les mateixes alumnes i va estar oberta a tot el públic al llarg de la tarda. Durant el curs, les alumnes han treballat manualment amb diferents materials i han après a confeccionar les seves pròpies joies.

Dijous, 2 de desembre del 2010

Exposició de joies  Moment de la exposició

Accions del document


© Consell Comarcal de la Segarra · P/ Jaume Balmes, 3 · 25200 · Cervera ·
Telèfon: 973 531 300 · Fax: 973 532 337 · consell@ccsegarra.cat · www.ccsegarra.cat