Esteu aquí: Inici Notícies Clou el taller per aprendre a fer sabons a Sant Guim de Freixenet.
Notícies

Clou el taller per aprendre a fer sabons a Sant Guim de Freixenet.

Més d’una vintena de participants han après al llarg de varies sessions a elaborar sabó, crema corporal i pasta dentífrica.

Clou el taller per aprendre a fer sabons a Sant Guim de Freixenet.

Cloenda del taller

Clou el taller per aprendre a fer sabons a Sant Guim de Freixenet.  

Sant Guim de Freixenet.- Aquests dies ha tingut lloc el taller de sabons a Sant Guim. Més d’una vintena de participants han après al llarg de varies sessions a elaborar sabó, crema corporal i pasta dentífrica.
 
Aquests tallers s’organitzen des del servei d’immigració i atenció a la dona del Consell Comarcal amb la finalitat de generar actuacions que millorin la interrelació entre la població autòctona i nouvinguda. Aquest cop, el taller sols anava adreçat a dones.
 
En l’acte de cloenda hi va assistir el conseller comarcal de serveis socials, Josep Maria Puig, on va destacar que amb aquest taller s’havia complert la finalitat de millorar la convivència entre les diferents cultures que resideixen al municipi de Sant Guim.
 
Finalment, el taller va cloure amb la exposició de tots els sabons que havien elaborat al llarg de les sessions i, alhora, la població marroquina participant al curs va preparar un piscolabis típic del Marroc per tal d’amenitzar la cloenda. La exposició va estar oberta al públic en general.
 
Es el segon any que l’Ajuntament de Sant Guim de Freixenet realitza aquestes actuacions per afavorir la integració de les persones nouvingudes, fet que es valora molt positivament des del consistori.  
 
Presentació del taller
Dijous, 24 de novembre del 2011
 
 
Consell Comarcal de la Segarra
Carlota Bartra
Servei de Premsa i Comunicació
T. 973 531 300
 
Accions del document


© Consell Comarcal de la Segarra · P/ Jaume Balmes, 3 · 25200 · Cervera ·
Telèfon: 973 531 300 · Fax: 973 532 337 · consell@ccsegarra.cat · www.ccsegarra.cat