Àrees

Esteu aquí: Inici Àrees Serveis de règim intern NOVES TECNOLOGIES Noves Tecnologies Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica
Noves Tecnologies

Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica

Què ès l’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica?

L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.

On som?

Per posar-vos en contacte amb nosaltres, us podeu adreçar a:

l’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica

  • Consell Comarcal de la Segarra
  • Jaume Balmes, 3
  • 25200, Cervera.
  • correu-e: OCSAE@ccsegarra.cat
  • telèfon: 973521300

Quins serveis oferim?

  1. Servei d’assessorament en administració electrònica

Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.

El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són: 

  • eTRAM: Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet

  • Via Oberta: Compartició de dades entre administracions.

  • EACAT: Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes

  • PCSP: Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant)

  • e.FACT: Factura electrònica

  • e-TAULER: Tauler d'anuncis i edictes

  • eNOTUM: Notificacions electròniques

  • ERES: Registre d’Entrada i Sortida

  • Cercador: Cercador de les administracions públiques

  • IDEC Local: Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.)

  • Entitat de Registre idCAT: Certificats digitals per als ciutadans.

  • Serveis de Seguretat CESICAT: Seguretat en la informació. 

  1. Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica

Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT:
 

  1. Servei de certificació digital

L’Entitat de Registre T-CAT del Consell Comarcal de la Segarra entitat col·laboradora de CATCERT – Agència Catalana de Certificació.

L’Agència Catalana de Certificació emet certificats per a les administracions públiques de Catalunya i per a la ciutadania, a través de les seves entitats de registre T-CAT i idCAT, respectivament.

Si és la primera vegada que sol·liciteu un certificat digital o bé desconeixeu a qui heu de dirigir-vos, truqueu al 902 901 080 i us informaran si heu de sol·licitar-lo a CATCert o bé a alguna de les seves Entitats de Registre T-CAT.

Tota la informació mes detallada i tipus de certificats disponobles prement aqui. 


 


 

Accions del document


© Consell Comarcal de la Segarra · P/ Jaume Balmes, 3 · 25200 · Cervera ·
Telèfon: 973 531 300 · Fax: 973 532 337 · consell@ccsegarra.cat · www.ccsegarra.cat