Taller de memòria “Memòria Activa’t” a Sant Guim de Freixenet
| Què |
|
|---|---|
| Quan |
10/03/2010 de 10:30 a 12:30 |
| On | Sala de la Gent Gran del Centre Cívic Mestre Viaña de Sant Guim de Freixenet. |
| Nom | Serevei de Premsa i Comunicació |
| Telèfon de contacte | 973 531 300 |
| Afegeix un esdeveniment al calendari |
|
Taller de memòria “Memòria Activa’t” a Sant Guim de Freixenet
- Dates de realització: dimecres 10, 17 i 24 de març, dimecres 7, 14, 21, 28 d’abril i dimecres 5 i 12 de maig.
- Lloc: Sala de la Gent Gran del Centre Cívic Mestre Viaña de Sant Guim de Freixenet.
- Horari: Dimecres de 10,30 a 12h.
El taller consta deu sessions. Actualment el taller té 18 persones inscrites.
El taller està adreçat al col•lectiu de gent gran i tracta de l’estimulació de la memòria mitjançant els aliments i les seves propietats. També es realitzen fitxes.
S'organitza des de l’Àrea d’Acció Social i Ciutadania, dins el Programa gent gran rural que forma part del Pla de desenvolupament comunitari de la Segarra.
Hi col•labora,El Consell Consultiu de la Gent Gran de la Segarra, L’Ajuntament de Sant Guim de Freixenet, l’Associació de Jubilats Sant Jordi de Sant Guim de Freixenet, i la Secretaria d’Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya.





