Inauguració del Curs 2010/11 Aula d'Extensió Cultural de la Segarra a Sant Guim de Freixenet
| Què |
|
|---|---|
| Quan |
21/10/2010 de 20:00 a 22:00 |
| On | Sala d'actes del Centre Cívic Mestre Viaña |
| Nom | Servei de comunicació |
| Telèfon de contacte | 973 531 300 |
| Afegeix un esdeveniment al calendari |
|
Inauguració del Curs 2010/2011 de l’Aula d’Extensió Cultural de la Segarra a Sant Guim de Freixenet.
- Data: 21 d’octubre de 2010
- Lloc: Sala d’actes del Centre Cívic Mestre Viaña
- Horari: 20,00 h
L’acte el presidirà el Sr. Jaume Barrull Pelegrí, Vicerector d’Activitats Culturals de la UdL. Seguidament tindrà lloc la conferència “Els aliments transgènics” a càrrec de la Sra. Teresa Capell, Doctora en Fisiologia vegetal i professora de la UdL.
L'organitza el Consell Consultiu de la Gent Gran de la Segarra dins les activitats del Programa Gent Gran Rural de l’Àrea d’Acció Social i Ciutadania, junt amb el grup de treball de l’Aula que s’ha constituït a Sant Guim de Freixenet i l’Associació de Pensionistes Sant Jordi de Sant Guim de Freixenet.
Hi col•labora: El Consell Comarcal de la Segarra, Ajuntament de Sant Guim de Freixenet, UdL, Associació de Pensionistes Sant Jordi, Associació de botiguers de Sant Guim de Freixenet, Secretaria d’Acció Ciutadana de la Generalitat de Catalunya, Sala de lectura Sant Jordi de Sant Guim i grup de percussió els Esgarriats.
Per a veure totes les activitats al llarg del curs premeu aquí





