Esteu aquí: Inici Agenda Conferència: Prevenir i actuar contra els maltractaments a les persones grans
Agenda d´Activitats
« Juliol 2010 »
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Conferència: Prevenir i actuar contra els maltractaments a les persones grans

— arxivat sota:

Què
  • Cicle de conferències
Quan 20/11/2009
de 17:00 a 19:00
On Sala Francesc Buireu de Cervera
Nom
Telèfon de contacte 973531300
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal

Conferència “Prevenir i actuar contra els maltractraments a les persones grans” i presentació de la guia del mateix títol.

  • Data: 20 de novembre de 2009
  • Lloc: Sala Francesc Buireu, c/ Manel Ibarra, s/n, Cervera
  • Horari: a les 5 de la tarda

És el primer acte de col•laboració entre l’Obra Social de Caixa Catalunya i el Consell comarcal de la Segarra, a petició del Consell consultiu de la Gent Gran de la Segarra.

Aquesta conferència pretén exposar a la societat la problemàtica d’una de les formes de violència més oculta que afecta la gent gran. Aquest col•lectiu esdevé un grup de població extremadament vulnerable, tant físicament com psíquica i emocional. La conferència anirà a càrrec del Sr. Jordi Muñoz, advocat, expert en temes jurídics relacionats amb la gent gran i membre de l’EIMA (Equip d’Investigació del Maltractament a l’Ancià).

S’ha editat una guia sobre aquest tema i en acabar l’acte es lluirarà gratuïtament un exemplar de la guia per a cada assistent.

Organitza: El Consell consultiu de la gent gran de la Segarra i l’Obra Social de Caixa Catalunya

Hi col•labora: el Consell Comarcal de la Segarra, la Secretaria d’Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques dins el PDC (Pla de Desenvolupament Comunitari) de la Segarra i l’Associació per a la investigació del maltractament a l’ancià.

L'acte anirà presidit pel President del Consell Comarcal de la Segarra, conjuntament amb la Consellera de l'Area d'Acció Social i Ciutadania del Consell, Sra. Maria Rosa Castella.

Per a veure el cartell de la conferència premeu aquí

Accions del document
Consell Comarcal de la Segarra - P/ Jaume Balmes, 3 - 25200 - Cervera - Telèfon: 973 531 300 - Fax: 973 532 337   ·  consell@ccsegarra.cat   ·  www.ccsegarra.cat   ·  Avís Legal  · Contacte
*Desenvolupat per:
Semic Internet